Štuke uspešno promovisale spot u Beogradu
14.10.2009
Sarajevska grupa Letu štuke potvrdila je još jednom rastuću popularnost u Srbiji današnjom promocijom novog spota „Mali“, koja je privukla u Dom omladine Beograda nekoliko desetina novinara i fanova!
O spotu snimljenom prilikom uspešnog aprilskog koncertnog debija Letu štuka u Domu omladine, koji će uskoro premijerno emitovati regionalni MTV, govorili su frontmen benda Dino Šaran, bubnjar Čani Pervan, režiser spota Bane Antović, glumac Branislav Trifunović i član crnogorske multimedijalne grupe „The Books of knjige“ Zoran Marković-Zonjo, koji je radio prethodni spot Štuka „Psycho“.
Promociji je prisustvovao i glumac Srđan Žika Todorović, koji je sa kolegom Sergejom Trifunovićem nastupio kao gost koncerta Letu Štuka u DOB-u i pojavljuju se u spotu „Mali“.
Prvo pitanje na promociji bilo je zašto su Letu Štuke snimile treći spot sa albuma „Proteini i ugljikohidrati“ upravo u Beogradu?
Dino Šaran: Nekako smo mislili da će to biti najbolja atmosfera, jer je to bio naš prvi beogradski koncert. Nije bilo ništa isplanirano. Bane (Antović) se tu našao i snimili smo dosta toga na tonskoj probi i nešto sa koncerta. Spot izgleda malo retro kao iz 1989. godine. Podsjeća na predratni period. Nosi atmosferu i energiju koja je vladala na koncertu. Vrlo je jednostavan i multifunkcionalan.
Čani Pervan: Super je bilo! Pogotovo druženje sa ekipom i trčanje po ulicama!
Bane Antović: Bitno je u spotovima da bend dovedete i kontekst u kom se oseća komforno i gde emotivno komunicira sa publikom. Cilj je bio da prenesemo fenomenalan prijem Letu Štuka u Beogradu. Prosto je neverovatan trenutak kada se videlo da je za vreme koncerta Štuka hol sa šankom ispred ulaza u dvoranu bio prazan. Obično na svakom koncertu tu stalno bude dosta ljudi.
Bane Trifunović: Moram da priznam da sam postao stvarno veliki fan benda. Imam svedoke za to da zadnjih sedam-osam meseci slušam samo oba albuma Letu Štuka u kolima. Moram da citiram Đonija Štulića koji je rekao da postoje samo četiri velika benda: Azra, Bijelo dugme, Stonsi i Bitlsi. To su bendovi koji imaju više od dvadeset hitova. Letu Štuke imaju nekih 12 hitova i nadam se da će sa sledećim albumom ući u taj klub. Na ovim prostorima ne postoji bend koji tako govori o socijalnim i ljubavnim temama. Imaju dve velike rok himne što je falilo na ovim prostorima. Letu Štuke su najveći ex-Yu bend. Oni koji nisu obavešteni o tome nadam se da će uskoro biti.
Zoran Marković: Žao mi je što mediji malo prostora poklanjaju bendovima kao Letu Štuke. Nažalost narodnjaci mogu u inostranstvu da zarade velike pare i snime spot od 50 hiljada evra. Naravno da će muzički urednici radije pustiti taj nego spot sa konca konopca. Nadam se da ćemo i dalje raditi spotove Letu Štuka, da će biti sve složeniji i kompleksniji, i da ćemo zainteresovati ljude sa medija da ih puštaju. Kvalitet je tu. Samo je bitno da mediji ponude dobru muziku i ljudi će je slušati.
Novinare je posebno zanimalo kada će Letu Štuke ponovo nastupiti u Beogradu i drugim gradovima Srbije, i dokle se stiglo sa pripremom trećeg albuma.
Dino Šaran: Ne znam kad je prva sledeća prilika da dođemo. Voleli bi da to bude što pre. Bend je spreman.
Čani Pervan: Najpre moguće.
Dino Šaran: Treći album se radi. Pesme su u fazi nastajanja, imamo neke i gotove. Imali smo plan da album izađe sledeće godine na jesen, ali možda bude čak i pre. Sledeće godine sigurno.
Pošto je emitovan spot, Dino i Čani su nastavili da se sa brojnim fanovima druže, slikaju i dele autograme.