Naslov pesme “Zip Line” dolazi od popularnog sportsko-rekreativnog spuštanja sajlom između dve visinske tačke, a Radojević kaže da kao tekstopisac voli da upotrebljava žargonske termine: “Sa ziplajnom imam ogromno iskustvo. Imamo ga svi zapravo! Metaforički gledano, spuštamo se niz njega svakog dana, čini mi se sve vrtoglavije i ekstremnije”.
Radojević je producent i reditelj “stripovski” obojenog spota, urađenog samo iz jednog dugačkog kadra. Za postprodukciju bio je zadužen Milan Savić, kameru Miloš Marković, za saobraćaj spota bio je odgovoran asistent režije Pavle Jozić, a šminku Saša Srdić.
“Na prvom mestu veliki sam ljubitelj stripova, pa sam hteo da vizuelni oblik pesme bude dopadljiv mlađoj generaciji i možda ih nagovori da malo siđu sa Instagrama i eventualno otkriju da i umetnost može biti jako zabavna. Primera radi, iza jednog Betmena se ne krije samo dobar logo za majicu, već i neverovatno inspirativna priča. Čitajte stripove, super su…makar i u pdf obliku”, poručuje Miki.
ČBS je zbog svega što se dešavalo od početka godine sa pandemijom Kovid-19 odlučio da stavi na čekanje planirani “oficijalni best of – live album”, snimljen prošle godine u matičnom Kragujevcu, odlučivši sa izdavačkom kućom Long Play da “Zip Line” uvrsti kao dodatak na budućem vinilu albuma “Stanimo u gard” (izdavač Long Play).