Idi na sadržaj

Novosti

Keni nije mrtav u Beogradu zahvaljujući Čoveku bez sluha!

Pank trio Keni nije mrtav nastupiće kao predgrupa Čoveku bez sluha (ČBS) na koncertu 14. decembra (21:00) u dvorani “Amerikana” Doma omladine Beograda.
Na koncertu kojim promoviše nedavno objavljeni album “Stanimo u gard”, ČBS će pružiti priliku da nastupi kao podrška mladi melodični pank bend Keni nije mrtav iz Kuševca, koji je na samom početku karijere sa nešto više od godinu dana rada, tokom koje je izbacio dva singla, a svirao je po klubovima širom Srbije, kao i na nekoliko festivala.
“Keni je odličan pank rok bend koji ne samo da je se dokazao svojim učešćem na RTS-ovom ‘Bunt’ takmičenju mladih sastava, već aktivno radi, puno se trudi i strašno puno obećava svojim odnosom prema muzici. Kao i mi, oni nisu „beogradski bend“, te im je prilika da nastupe pred većim brojim ljudi i vetar u leđa i dobar način sticanja rutine, a najviše podsticaj da ne odustaju kao što je to slučaj kod velikog procenta mladih bendova na domaćoj sceni”, kaže frontmen ČBS Miki Radojević.
Keni Nije Mrtav – PBR https://youtu.be/cwi-BFWhRNA
Keni Nije Mrtav – Greška https://youtu.be/kr13_9Q6LiY
Pank rok bend Čovek bez sluha (ČBS) objavio je krajem novembra, na CD-u i digitalnim platformama, novi album “Stanimo u gard” (Long Play), kog su najavili singlovi i spotovi “I posle svega”, “Ti samo misliš da me znaš” i “Stanimo u gard”.
“To je album koji sa sobom donosi devet novih priča, devet novih pesama koje bi trebalo da potvrde da u rok muzici nema foliranja, ali i da muzika kao umetnost nije stajaća voda, već reka koja mora da teče i talasa da ne bi presušila. Kolege i ostali kompetentni ljudi iz posla koji su već preslušali album kažu da je ovo vrlo logična i nadasve pogođena nadogradnja ranijeg ČBS-a, zbog koga smo na prvom mestu i stekli fan bazu”, kaže Radojević.
Muziku i tekstove potpisuje Miki Radojević, a aranžmane Radojević i ČBS. Producenti pesama na albumu su bili Voja Aralica, Ivan Petrović i Miloš Marković. Pored gitariste i pevača Radojevića, ČBS čine bubnjar Vladimir Lazarević-Lune, basista Miodrag Zdravković-Mikica i gitarista Sava Mirović.
Ulaznica za beogradski koncert ČBS-a košta 800 dinara na blagajni DOB-a, odnosno preko mreže Eventim. 

Testament prvo ime četvorodnevnog Arsenala 09!!!!

Američke treš metal legende Testament prvo su poznato ime Arsenal Festa 09, koji će biti održan 19, 20, 21. i 22. juna 2019. godine u Kragujevcu.

Arsenal 09 je prvo izdanje festivala koje će trajati četiri dana (umesto dosadašnja tri dana), a Testament, poznat po metal hitovima kao što su “More Than Meets The Eye”, “Native Blood”, “Return To Serenity” ili “The Pale King”, nastupa prve večeri 19. juna na Main Stage-u.

Komplet ulaznica za sva četiri dana košta samo 1.800 dinara tokom prednovogodišnje pretprodaje, koja počinje od 7. decembra i traje do 31. decembra, preko mreže Eventim, a u Kragujevcu u Domu omladine Kragujevca, biletarnici Dečijeg pozorišta i u “Da Gama travel-u” (Višnjićeva 3).

Jedan od najpoznatijih i najuticajnijih američkih treš metal bendova, Testament već preko tri decenije konsistentno isporučuje neukaljan, nesputan i nesalomiv metal u njegovoj najčistijem obliku, bez kompromisa ili bilo kakvog znaka usporavanja, na nizu kultnih albuma, od “The Legacy” (1987) i “Practice What You Preach” (1989) do “The Gathering” (1999) i “The Formation Of Damnation”(2008). Nakon hvaljenog “Dark Roots Of Earth” (2012), stigao je poslednji album “Brotherhood Of The Snake” (2016), na kome je bend pokazao zube više nego ikada do sada.

Pevač Čak Bili (Chuck Billy) ističe da kod Testamenta, od početka do danas, važi načelo “pravo u glavu”.

“Na Testament gledam isto kao i kad smo počinjali. Srećan sam što ovo radimo preko 30 godina. Mnogo nam to znači. I jednostavno nastavljamo ovako i dalje”, kaže Čak Bili.

Arsenal Fest se tradicionalno održava krajem juna u Kragujevcu – Main Stage se nalazi u “Kneževom arsenalu”, fantastičnom prostoru na otvorenom unutar nekadašnje fabrike municije iz 19. veka, obližnji Garden Stage je u drvećem natkrivenoj “Zastavinoj bašti”, dok je Explosive DJ Stage smešten u “Čaurnicu”, rustičnu zgradu u kojoj je snimana pre neku godinu tv serija “Titanik”.

Na Arsenalu su u prethodnih osam godina nastupali Anthrax, Thievery Corporation, Morcheeba, Skunk Anansie, Buzzcocks, Toy Dolls, The Kills, Editors, Enter Shikari, Asian Dub Foundation, Marky Ramone, Smak, Bajaga i Instruktori, Partibrejkers, Hladno pivo, Gobilni, Gibonni…

Posle Beograda Kolja rasprodao i Novi Sad, sledi Pančevo…

Muzičar Nikola Pejaković Kolja promovisaće novi album “4 Prsta” rasprodatim koncertom 12. decembra (20:00) u Studiju M u Novom Sadu! Pošto neće biti drugog novosadskog koncerta, sledeća prilika da se čuje i vidi Kolja je samo 13. decembra (20:00) u Domu vojske u Pančevu, što će biti njegov završni koncert u 2018. godini!

Poznat kao scenarista, reditelj i glumac, Kolja se na muzičkoj sceni predstavio albumima “Mama, nemoj plakati” (2001), “Kolja” (2009) i “Grobovlasnici” (2013), a koncertno je debitovao 2015. godine izuzetno uspešnim koncertima upravo u Beogradu (Dom sindikata), Novom Sadu i Pančevu.

Kolja se polovinom novembra vratio u Beograd, gde je povodom “4 Prsta” održao trijumfalni koncert u rasprodatoj Kombank dvorani (bivši Dom sindikata), a sada ga čeka ispunjen novosadski Studio M, i na kraju svirka u Pančevu.

“Imam divnu i odanu publiku, koja voli moju muziku. Moje je samo da sviram i da se dam čitav, bez ostatka”, kaže Kolja.

U Koljinom bendu su uz gitaristu Voju Aralicu i klavijaturistu Ivana Aleksijevića Pančevca, kontrabasista Milan Pavković i bubnjar Duca Ivanišević.

Kultni autor, gitarista i pevač Nikola Pejaković Kolja objavio je letos novi album “4 Prsta” (izdavač Long Play), pozamašnu zbirku od čak 19, u bluzu utemeljenih ali ipak žanrovski raznolikih, kompozicija. Album “4 Prsta” donosi sa strašću odsvirane bluzične stvari kakve su “Starost neće nikoga da čeka”, “Došla si kasno” ili “Slika pokojnog druga”, ali zatim zna da poleti u soul-pop “Nema me bez nje” ili uspori sa laganom “Uzmi ovu pesmu” i reflektivnom “Život je san”, čak skrene u pevanje na engleskom u “Land of Hope” ili iznenadi sa tri, gudačima obojena, instrumentala. Na novom albumu Kolja iznenađuje komponovanjem muzike na stihove velikog srpskog pesnika Jovana Jovanovića Zmaja (1833-1904).

Stanimo u gard poziva novim albumom Čovek bez sluha

Pank rok bend Čovek bez sluha (ČBS) objavio je danas, na CD-u i digitalnim platformama, novi album “Stanimo u gard” kog će koncertno promovisati 14. decembra (21:00) u dvorani “Amerikana” Doma omladine Beograda.

“‘Stanimo u gard” je album koji sa sobom donosi devet novih priča, devet novih pesama koje bi trebalo da potvrde da u rok muzici nema foliranja, ali i da muzika kao umetnost nije stajaća voda, već reka koja mora da teče i talasa da ne bi presušila. Kolege i ostali kompetentni ljudi iz posla koji su već preslušali album kažu da je ovo vrlo logična i nadasve pogođena nadogradnja ranijeg ČBS-a, zbog koga smo na prvom mestu i stekli fan bazu”, kaže frontmen Miki Radojević.

Objavljivanje albuma danas je svečano obeleženo promocijom u Beogradu, u pabu “Crna kornjača”, gde je pred brojnim prijateljima, kolegama muzičarima, fanovima i novinarima kragujevački Čovek bez sluha izveo uživo nove pesme “Stanimo u gard”, “Šta nudiš ti?” i “I posle svega”.

Muzički urednik i voditelj radija Beograd 202 Nenad Kuzmić je ocenio da album zaslužuje “čistu peticu”, dok je kao izdavač albuma, vlasnik promoterske kuće Long Play Zoran Vulović istakao da se konačno pojavio “ozbiljan album sa stavom, sa pesmama u kojima možemo da se prepoznamo, benda koji nije iz Beograda, što je dosta važno danas kada su se skoro cela scena preselila u Beograd”.

Prema Radojevićevim rečima, naziv albuma “Stanimo u gard” pokazuje da je ČBS “ostao veran svojoj pank rok ideologiji i stavu”, ali da je sam muzički pravac jako evoluirao, pa se bend trudio da ide u korak s tim.

“Album je usnimljen i isproduciran tako da može da parira svetskim standardima, tekstualno obuhvata različite aspekte i teme života, a muzički je komponovan i spakovan u zlatnu sredinu – između onoga što verni fan ČBS-a očekuje da od nas čuje i činjenice da mi više nismo mlade nade već zreli ljudi i zreo bend koji ne mora nužno da bude okrenut uskom auditorijumu ili da bude doživljavan kao soundtrack velikog školskog odmora”, objašnjava Radojević.

Muziku i tekstove potpisuje Miki Radojević, a aranžmane Radojević i ČBS. Producenti pesama na albumu su bili Voja Aralica, Ivan Petrović i Miloš Marković. Pored gitariste i pevača Radojevića, ČBS čine bubnjar Vladimir Lazarević-Lune, basista Miodrag Zdravković-Mikica i gitarista Sava Mirović.

Dizajn omota: Milan Mimmy Kostadinović

Album “Stanimo u gard”

 

Radojević o pesmama na albumu “Stanimo u gard”:

STANIMO U GARD – Pesma koja je napisana i u demo verziji, između jedne večeri i narednog jutra bila spremna za predstavljanje ostatku benda. Otišao sam pod tuš da sa sebe sperem neku već simptomatično groznu vest koju sam pričitao na internetu i pomislio „hoće li više neko progovoriti i hoćemo li makar stati u gard??“. Vratio sam se za tastaturu, dohvatio gitaru i uradio ono što umem.

ŠTA NUDIŠ TI? – Inspirisano oblikom koji je današnja ljubav ili prosečna veza poprimila. Ne postoji poverenje, ne postoji tolerancija, ne postoji poštovanje tuđeg. Muškarci najčešće misle da se sve da kupiti, a devojke da je dovoljno u „miraz“ doneti samo svoje zanosne obline. Da li je vreme istinskih dama i pravih frajera zaista prošlo? Zašto onda tugu ne gasimo materijalnim stvarima, nego prelepom ljubavnom pesmom koju je neki nepopravljivi romantik davno napisao?

U KUĆI ŽUTE ŠTAMPE – Moje viđenje spone uzrok – posledica. O problemima se govori i izjašnjava na vreme. Jer kada pola društvenih mreža oplakuje samoubistvo rok zvezde ili prvog komšije, tada je za emotikon sa suzicom kasno.

OSMEH NA LICE – Poruka da život najčešće ne namešta kockice onako kako smo mi želeli da padnu i savet da jedino poštovanjem sebe možemo da zaslužimo poštovanje drugih. Takođe i parafraziranje one čuvene „koga nema, bez njega se može“. Čovek sebi ne sme da dozvoli da zbog jednog drveta ne vidi celu šumu.

DOBRO U LJUDIMA – Tema ove pesme je opravdana zabrinutost zbog smera u kom se čovečanstvo kreće, ali i pozivanje na verovanje u to da Dobro pobedi na kraju gotovo svake priče.

TI SAMO MISLIŠ DA ME ZNAŠ – Ovo je možda i jedina pesma u mojoj autorskoj karijeri koju nisam pisao sam. Na moju ideju da ispričam priču o tome kako ljudi koji nemaju pojma ko si i kakvo se biće krije iza tvoje spoljašnosti, a vrlo su spremni da te napamet etiketiraju i definišu, moj drug Vuk Đorđević je napisao veći deo ovog teksta. Ja sam ga nadogradio i pisanu formu stavio pod „muzički lenjir“ i napravio, čini mi se, vrlo odgovarajuću muziku.

TIRION – Kao i sva muška deca, naravno da imam svoje superheroje. Mogao sam da napišem i pesmu u kojoj se identifikujem sa Betmenom, ali to bi verovatno delovalo jako narcisoidno. Na kraju krajeva, za razliku od mene, on je malo i sklon nasilju. Tirion je, s druge strane, neko ko svoju bitku, u koju je uvučen samo jer je drugačiji, bije isključivo srcem i intelektom. Završna sezona TV serije „Game og Thrones“, čiji je Tirion lik, je pred nama, baš kao i novi album ČBS. Nadam se duploj pobedi!

I POSLE SVEGA (ODJEBI) – Spadam u one koji retko psuju, ali baš zato, moje „odjebi“ treba uzimati za ozbiljno. Ovo je prvi singl koji je najavio novi album i ishitreni zaključak publike da je ovo „još jedna Mikijeva tužna sapunica“ potkrepljen je i video – verzijom pesme u kojoj imamo jasnu radnju baziranu na ljubavnoj problematici. Istina, u pesmi se obraćam nekome ko je ženskog roda, govorim mu (joj) da smo završili, te razumem zašto su se ljudi upecali. Metafora je ipak carica stilskih figura… Istina je da ova pesma ima daleko dublju, daleko mračniju pozadinu i govori o neprijatnoj borbi koju sam, uz pomoć mojih bližnjih u koje svrstavam i bend, dobio i sad sa osmehom Grlim svaki novi dan koji osvane.

SAD JE KRAJ – Prikladna pesma za kraj bilo čega, pa i albuma. Pisana retroaktivno, naopako, od refrena ka strofi. Momenat kad rasčistiš da je sad „kraj“, a onda odlučiš da vratiš film kako je do toga sistematski došlo i podeliš priču sa prijateljima. A svako ko podržava ovaj bend, bilo da se radi o producentu, majstoru koji mi održava gitaru ili o fanu u poslednjem redu koncerta – moj je prijatelj.

Korni grupa ipak 31. januara u Sava centru

Povratnički koncert legendarne Korni grupe, najavljen za 30. novembar u beogradskom Sava centru, odložen je za 31. januar (20:30) 2019. godine u istoj dvorani.

I pored najbolje volje i ogromne želje da što pre ponovo nastupi pred publikom, Korni grupa je teška srca morala pomeriti koncert, jer se naknadno ispostavilo da je u predviđenom vremenskom roku bilo nemoguće na zadovoljavajući način ispuniti izuzetno zahtevan plan priprema i proba. A Korni grupa je poznata po muzičkom perfekcionizmu, i može se vratiti pred svoju publiku jedino odgovarajućim muzičkim nastupom.

Već kupljene ulaznice važe za novi datum i nije ih potrebno menjati. Publici ogromno izvinjenje i još veća zahvalnost što su kupovinom ulaznica do sada pružili punu podršku legendarnom bendu.

Nastala 1968. godine u Beogradu, Korni grupa je spajajući rok, pop, klasiku i džez brzo osvojila Jugoslaviju brojnim hitovima kakvi su “Čovek i pas”, “Trla baba lan”, “Etida”, Ivo Lola” ili “Divlje jagode”, da bi do prestanka rada 1974. godine, između ostalog, objavila i dva albuma “Korni grupa ” (1972) i “Not An Ordinary Life” (1974), koji danas uživaju veliko poštovanje ljubitelja progresive rok muzike širom sveta. Bend se potom samo jednom nakratko okupio za turneju “Legende Yu Rocka” 1987. godine.

Korni grupa će u Sava centru 31. januar 2019. godine nastupiti u postavi: klavijaturista Kornelije Bata Kovač, gitarista Josip Boček i pevač Dado Topić, dok će se basista Bojan Hreljac pojaviti kao specijalni gost. Novi članovi benda su basista Peđa Milanović, klavijaturista Aleksandar Miletić i bubnjar Ratko Ljubičić.

Ulaznice za povratnički koncert Korni grupe koštaju 1.500, 1.800, 2.100, 2.400 i 2.800 dinara na blagajni Sava centra i preko mreže Eventim.

Kolja u Novom Sadu i Pančevu

Muzičar Nikola Pejaković Kolja nastavlja promociju novog albuma “4 Prsta” koncertima 12. decembra (20:00) u Studiju M u Novom Sadu i 13. decembra (20:00) u Domu vojske u Pančevu.

Kolja se nakon tri godine vraća u Novi Sad, gde je tada prvi put u karijeri svirao u rasprodatom klubu “Kvorter”, a iste zime je bio uspešno koncertno debitovao i u Pančevu. Pre nekoliko dana je održao trijumfalan koncert u rasprodatoj Kombank dvorani (bivši Dom sindikata).

“Imam divnu i odanu publiku, koja voli moju muziku. Moje je samo da sviram i da se dam čitav, bez ostatka”, kaže Kolja.

Kultni autor, gitarista i pevač Nikola Pejaković Kolja objavio je letos novi album “4 Prsta” (izdavač Long Play), pozamašnu zbirku od čak 19, u bluzu utemeljenih ali ipak žanrovski raznolikih, kompozicija.

Album “4 Prsta”, očekivano, donosi sa strašću odsvirane bluzične stvari kakve su “Starost neće nikoga da čeka”, “Došla si kasno” ili “Slika pokojnog druga”, ali zatim zna da poleti u soul-pop “Nema me bez nje” ili uspori sa laganom “Uzmi ovu pesmu” i reflektivnom “Život je san”, čak skrene u pevanje na engleskom u “Land of Hope” ili iznenadi sa tri, gudačima obojena, instrumentala. Na novom albumu Kolja iznenađuje komponovanjem muzike na stihove velikog srpskog pesnika Jovana Jovanovića Zmaja (1833-1904).

“Ovaj album je pun muzike, duboko je zarezao u muzičku prošlost, svest i stanje mog producenta, gitariste i prijatelja Voje Aralice i mene, tako da ga ja, zaista, posmatram kao moj ključni i najbolji album… Želim da ova ploča dođe do ljudi i da se sluša. Ranije, nisam baš puno mario za to”, ističe Kolja.

U Koljinom bendu su uz gitaristu Voju Aralicu i klavijaturistu Ivana Aleksijevića Pančevca, kontrabasista Milan Pavković i bubnjar Duca Ivanišević.

Poznat kao scenarista, reditelj i glumac, Kolja se na muzičkoj sceni predstavio albumima “Mama, nemoj plakati” (2001), “Kolja” (2009), i “Grobovlasnici” (2013).

Ulaznica za novosadski koncert su već nekoliko dana u prodaji i ostalo ih je jako malo, dok prodaja za Pančevo kreće u petak 23. novembra. Više informacija na eventovima.

https://www.facebook.com/events/2196097517091133/

https://www.facebook.com/events/524136511330458/

 

Moćni Uriah Heep 5. februara u Sava centru!

Legendarni britanski hard rok bend Uriah Heep održaće koncert 5. februara (20:30)  2019. godine u beogradskom Sava centru, u okviru evropske turneje povodom novog albuma “Living The Dream”.
 
“Uzbuđeni smo što dolazimo da vam priredimo svirku sa puno strasti.  Ne brinite, pored novih stvari (sa ‘Living The Dream’) sviraćemo stare klasike kao što su ‘Gipsy’, ‘Easy Livin”, ‘July Morning’, ‘Lady In Black’…  Biće dosta stvari, sjajna set lista sa presekom naše karijere od prvog do poslednjeg albuma. Vidimo se!”, poručuje suosnivač benda, gitarista Mik Boks (Mick Box).
 
Osnovani 1970. u Londonu, Uriah Heep su iste godine postavili jedan od kamena međaša hard roka sa debi albumom “Very ‘eavy… Very ‘umble”, a uz generacijske ispisnike Led Zeppelin, Black Sabbath i Deep Purple, doprineli su kasnijem uspostavljanju jedinstvenog britanskog oblika hevi metala. U prvoj fazi rada, koju su pored Box-a obeležili i harizmatični pevač David Byron (1947-1985) i klavijaturista i autor Ken Hensley, Heep su objavili svoje klasične albume “Demons and Wizzards” (1972), “The Magician’s Birthday” (1972), “Sweet Freedom” (1973)…
 
Nakon brojnih personalnih promena, u bend od sredine osamdesetih dolaze klavijaturista Phil Lanzon i pevač Bernie Shaw, uz koje se postepeno Uriah Heep pretvara u moćnu rokenrol mašinu koja neprekidno krstari svetom, uspevajući da odsvira i do 125 nastupa godišnje, pred oko 500.000 posetilaca. Uz to, Uriah Heep su tokom 50 godina turneje prodali preko 40 milion primeraka albuma širom sveta. 
 
I u 21. veku moćni Uriah Heep nastavlja da pokazuje svoju kreativnu snagu nizom uzbudjivih albuma: “Wake the Sleeper” (2008), “Into the Wild” (2011), “Outsider” (2014), zaključno sa novim “Living The Dream”, sa kog su izdvojeni odlično primljeni singlovi “Take Away My Soul” i “Grazed By Heaven”.
 
“Naš 25. album donosi novu snagu i nove melodije našim živim nastupima. Siguran sam da će se fanovima svideti sirova snaga i tradicionalna muzička obeležja Uriah Heep-a koji su učinila da bend traje ovoliko dugo”, kaže Bernie Shaw, a Mick Box dodaje: “Novi album kida. Mi i dalje sanjamo svoj san…Rokenrol cirkus zvan Uriah Heep i dalje se kotrlja, i nadam se da će još dugo…”
 
Ulaznica za beogradski koncert Uriah Heep košta 1.600. 1.900, 2.300, 2.800 i 3.200 dinara od 16. oktobra na blagajni Sava centra, odnosno preko mreže Eventim. 

Pogledajte dokumentarac o počecima benda E-Play

Alternativni bend E-Play objavio je kratki dokumentarni film o svojim počecima, uoči koncerta 24. novembra (21:00) u Domu omladine Beograda gde proslavlja 20 godina postojanja i promoviše aktuelni album “Sloboda”.
“Film ‘E-Play – Video dnevnik’ je priča o jednom mladom srpskom bendu koji sprema drugi album i duboko veruje da će osvojiti svet”, kaže basistkinja Maja Cvetković. 
Polučasovni dokumentarac reditelja Milana Kilibarde bio je snimljen povodom izlaska drugog albuma “Crime” (2005), a govori o razvoju benda od osnivanja 1998. godine i objave debija “E-Play” (2000). U filmu se pored Cvetković pojavljuju i govore nekadašnji članovi Biljana Todorovski (gitara), Marko Milivojević (groovebox) i Damjan Dašić (bubanj). “Video dnevnik” bio je prikazan samo na Radio-televiziji Srbije 2005. godine, kao i na televiziji Metropolis, a nedavno je ponovo pronađen u Kilibardinoj arhivi i sada je prvi put dostupan na Youtube-u. 

“Nedavno sam ponovo pogledala film i videla sam mlade i srećne ljude koji veruju da će se stvari u Srbiji promeniti i da će moći da žive od svog rada. Super je što u meni i danas postoji energija koja me je tada pokretala, ali sada na sve gledam mnogo realnije. Shvatam da je proletelo 20 godina u jednom dahu i da mi se tada činilo da će za 20 godina sve biti potpuno drugačije. Stvari u Srbiji se ne menjaju baš tako brzo, ali mi je super da gledam mladu i srećnu Maju koja duboko veruje u svoj rad i koja ni ne sluti sta je sve čeka u budućnosti, tj. danas”, ističe Cvetković.
Članovi E-Play-a bi voleli da reditelj Kilibarda uradi i nastavak filma, koji bi pokrio rad benda od 2005. godine do danas. E-Play je u tom razdoblju prošao kroz nekoliko promena u postavi i objavio je albume “Drago mi je da smo se upoznali” (2009), “Obični ljudi” (2013) i “Sloboda” (2018, izdavač Long Play). 
“Mislim da bi drugi deo bio još zanimljiviji, pogotovo period u poslednjih nekoliko godina”, smatra Cvetković.

Galija sa novim spotom stigla do Los Anđelesa!

Legendarna grupa Galija sa novog albuma “U raju iznad oblaka”, kog će koncertno promovisati 9. novembra u beogradskom Sava centru i 16. novembra hali Čair u Nišu, objavila je danas novi spot “Nešto me goni”, snimljen u Los Anđelesu! 

Nakon vizuelno raskošnog spota “U raju iznad oblaka” sa Islanda, Galija nastavlja odličnu saradnju sa autorom Dragoslavom Ulićem-Dagom koji je sada snimio “Nešto me goni” na upečatljivim losanđeleskim lokacijama Downtown, Santa Monica i Malibu. Spot je ulepšala Vera Mešterović, model i prva Miss Makedonije za Miss sveta 1996. godine.
“Dag živi u Los Anđelesu i bilo je prirodno da iskoristimo njegov boravak tamo da dobijemo još jedan vizuelno vrhunski spot. Čini mi se da je spot dobrodošao u današnjoj najezdi primitivizma, kada se žensko telo prečesto prikazuje eksplicitno, prosto i banalno. A zahvaljujući Veri i Dagu mi ga pokazujemo kao nešto najlepše, nešto prirodno i zaista veličanstveno”, objašnjava frontmen Galije Nenad Milosavljević.
Galija će na koncertima 9. novembra u Beogradu i 16. novembra u Nišu premijerno izvesti uživo nekoliko pesama sa albuma “U raju iznad oblaka” (PGP RTS, 2018), uz naravno mnogo velikih hitova, a bend će se vratiti nekim pesma koje dugo nije svirao. “Nama su bitne i zaslužuju da ih na ovim koncertima obučemo u neko novo odelo”, kaže Neša Galija.

Rundek u novoj muzičkoj pustolovini sa Andrejom i Ftičekima

Pevačica Andreja Kurelec Košavić, Darko Rundek i Ekipa “Ftičeki” objavili su prvi singl i spot “Dolinom se šetala” sa predstojećeg zajedničkog albuma “Mura Mura”, kog će na CD-u početkom iduće godine objaviti u Srbiji promoterska kuća Long Play, a u Hrvatskoj Menart.

“Mura Mura’ je ispala opasno dobro, a mi jedva čekamo svoju muziku i koncertno podijeliti s vama”, poručuju Andreja, Rundek i Ekipa “Ftičeki”.

Rundek je muzički producent projekta “Mura Mura”, kog je inicirala njegova supruga, pozorišna rediteljka Sanda Hržić. Na protekloj Rundekovoj turneji “Apocalypso NOW”, koju je režirala Hržić, novookupljena prateća grupa Ekipa pokazala je izuzetnu kreativnost, svežu energiju i zajedništvo. Sanda je, kao veliki Andrejin poštovalac, osetila da bi zagrebačka pevačica, trubačica i performerka sa Darkom i Ekipom mogla konačno ostvariti san da otpeva i snimi 12 najdražih međimurskih pesmama.

“Spontano muziciranje, šuma i međimurski bluz”, opisuje Kurelec Košavić početak priče sa Ftičekima krajem leta prošle godine u jednom planinarskom domu na planini Medvednici iznad Zagreba. Potom su Andreja, Rundek i Ekipa u februaru ušli u studio na dva dana.

“Bez velikog razmišljanja, ali s pažljivim slušanjem, sasvim spontano, ali s jasnim smjerom i mjerom stvorili smo album zvan ‘Mura Mura’. Meni je od uvijek bila želja pjevati i interpretirati međimurske pjesme. U njima se najbolje nalazim i snalazim. Bluz je bluz, živimo ga!”, kaže Andreja.

Darko je preuzeo obavezu da orijentiše rad u studiju, sluša i predloži ‘ključeve’ za pristup pojedinim pesmama.

“Za dio pjesama smo pripremili osnove aranžmana, za druge je muzika nastala u studiju. Većinu njih smo snimili iz prvog pokušaja. Ponosan sam i sretan što je ‘sila bila s nama’ i što smo uspjeli snimiti magiju glazbe u nastajanju, što je dragocjeno i rijetko. Sigurno nam je u tome pomogao i duboki prastari izvor iz kojega su te pjesme proizašle”, objašnjava Rundek.

Spot za pesmu “Dolinom se šetala” sniman je na reci Kupi, ostrvu Zlarinu, kao i prilikom tonske probe u dvoru i koncerta na trgu Ispod Leroja. U tih tri dana, redatelj Aron Kovačić uhvatio je sve momente spontanosti, osećaja i neverovatne energije koju nosi Ekipa “Ftičeki”.

Članovi benda su: Andreja Kurelec Košavić (vokal), Darko Rundek (gitara/bas), Igor Pavlica (truba), Silvio Bočić (bubnjevi/gitara), Ana Kovačić (saksofon), Roko Crnić (kontrabas), Miro Manojlović (vibrafon/udaraljke), uz Natašu Radušić (mandolina) i Marka Firsta (violina) iz grupe Cinkuši.

Naslovni foto Saša Jungić