Idi na sadržaj

Novosti

Povratnički koncert Korni grupe 30. novembra u Sava centru

Legendarna Korni grupa, koja spada u red zaslužnih za utemeljenje i razvoj jugoslovenskog i srpskog rokenrola, ponovo se okupila posle tri decenije pauze kako bi održala povratnički koncert 30. novembra (20:30) u beogradskom Sava centru!
“Smatrao sam da Korni grupa treba da se vrati na scenu, jer danas ne čujem da neko svira išta slično onome što smo mi radili. Imam energiju i ambiciju da radim, i našao sam ponovo saradnike sa kojima ću svirati muziku koja će da zazvuči drukčije od svih ostalih”, kaže osnivač benda, klavijaturista i glavni autor Kornelije Kovač.
Nastala 1968. godine u Beogradu, Korni grupa je spajajući rok, pop, klasiku i džez brzo osvojila Jugoslaviju brojnim hitovima kakvi su “Čovek i pas”, “Trla baba lan”, “Etida”, Ivo Lola” ili “Divlje jagode”, da bi do prestanka rada 1974. godine, između ostalog, objavila i dva albuma “Korni grupa ” (1972) i “Not An Ordinary Life” (1974), koji danas uživaju veliko poštovanje ljubitelja progresive rok muzike širom sveta. Bend se potom samo jednom nakratko okupio za turneju “Legende Yu Rocka” 1987. godine.
“Nisam razmišljao o tome da je prošlo 50 godina od osnivanja. Mogli smo da se okupimo i pre godinu dana ili kroz dve. Nisam pristalica prisećanja. U poslednjih 10, 15 godina bilo je toliko ljudi koji su stalno pitali zašto ponovo ne sviramo. Generalno volim muziku koju smo uradili, a smatram da je sada trenutak kada možemo ponovo da potvrdimo neko svoje mesto u svetu muzike na ovim prostorima”, objašnjava Kornelije.
Korni grupa će u Sava centru nastupiti u postavi: klavijaturista Kornelije Bata Kovač, gitarista Josip Boček i pevač Dado Topić, dok će se basista Bojan Hreljac pojaviti kao specijalni gost. Novi članovi benda su basista Peđa Milanović, klavijaturista Aleksandar Miletić i bubnjar Ratko Ljubičić.
“Ima pesama koje ne možemo izostaviti u Sava centru, jer bi sigurno bili na tapetu slušalaca. To su ‘Etida’, ‘Jedna žena’, ‘Moja generacija’, ‘Put za istok’, ‘Divlje jagode’, ‘Prvo svetlo…’ Moramo velikim radom da ponovo dostignemo nivo koji je nekada imala Korni grupa, koja je sve ulagala u ideju da sviramo savršenu muziku u savršenom izvođenju. Tako ćemo i prezentovati našu muziku u Sava centru. A nadam se da ćemo imati narednih meseci i koncerte u većim gradovima bivše Jugoslavije”, najavljuje Kornelije.
Ulaznice za povratnički koncert Korni grupe koštaju 1.500, 1.800, 2.100, 2.400 i 2.800 dinara na blagajni Sava centra i preko mreže Eventim.
Biografija
Od početka rada 1968. godine jezgro Korni grupe, pored glavnog autora i klavijaturiste Kornelija Bate Kovača, činili su bubnjar Vladimir Furduj-Furda (1945-2015) i basista Bojan Hreljac. Nakon nekoliko početnih singlova gitaristu Velibora Borka Kacla (1947-1984) zamenio je Josip Boček. Zahtevni Kovač i žestok svakodnevni ritam proba i nastupa dovodili su do čestih promena pevača Korni grupe, u koju su redom dolazili/odlazili Miroslava Seka Kojadinović, Dušan Prelević (1948-2007), Dalibor Brun, Dado Topić i Zdravko Čolić, da bi se najduže zadržao, do samog kraja, Zlatko Pejaković.
“Ko god je došao nešto je naučio i iskoristio u svojoj karijeri, kao Čolić, a specijalno Topić koji je napravio grupu Tajm (Time). Naučili su neke stvari o profesionalizmu i radu. Prve dve godine smo vežbali svaki dan, od deset do četiri sata, bez obzira na subotu ili nedelju”, kaže Kovač.
I pored nespornih nemerljivih zasluga za učešće u postavljanju temelja jugoslovenskom rokenrolu, Kovač se tada i kasnije nalazio pod baražnom paljbom kritike što je Korni grupa snimala lake pop komade, kao što su “Trla baba lan”, “Oj dodole” ili “Bube”, koji su odudarali od proklamovanog progresivnog muzičkog stava.
“To su bili hitići koje je narod voleo i ni danas ih se ne stidim. Omogućili su da sviramo u mestima gde nikada ne bismo otišli da smo svirali samo kompleksne kompozicije. U Kavadarcima, Sinju ili Idvoru, svirajući pet-šest hitova, primorali bismo publiku da sluša i nešto drugo što inače nije želela”, ističe Kovač.
Zvanično poslednji put Kornijevci su nastupili 25. novembra 1974. godine u “Studiju M” u Novom Sadu, a deo koncerta pojavio se na jednoj ploči dvostrukog albuma “Mrtvo more”(1975) i na kompilaciji “Randevu sa muzikom” (1977). Naime, Kovač je procenio da grupa nema budućnost nakon neuspeha ploče “Not An Ordinary Life” snimljene u Italiji na engleskom jeziku za inostrano tržište, i prilično poraznog 12. mesta sa “Mojom generacijom” na “Evroviziji” (te godine pobedila je Abba s pesmom “Waterloo”!). Mnogo godina kasnije Kovač je smatrao opravdanom odluku da raspusti sastav, smatrajući da domaća publika i kritika nikad nisu u pravoj meri shvatali eksperimentalnu prirodu muzike Korni grupe, koja je ukrštala klasiku, džez, pop, rok…
“Bilo smo previše progresivni za to vreme i malo je ljudi razumelo to što smo svirali. Kad smo na Zagrebačkom festivalu (1971) pobedili s pesmom ‘Jedna žena’, govorili su da je to sportski podvig! Nije im bilo jasno kako pamtimo da sviramo tako dugu pesmu!”, kaže Kovač.
Korni grupa se ipak jednokratno okupila 1987. godine za koncert “Legende YU roka” u Zagrebu, kao i nastupe u Beogradu i Novom Sadu, ali je to iskustvo tada ubedilo Kovača da domaća publika još nije bila u stanju da shvati složenost njihove muzike.
“Da bi spremili dostojan nastup trebalo bi nam bar pola godine rada. I siguran sam, pošto smo se već jednom okupili, da bi opet publika blejala u nas. Kada smo u Zagrebu nastupili opet sam se osetio bedno kao sredinom sedamdesetih”, priznaje Kornelije.
Tokom godina Korni grupa ostala je izuzetno poštovano ime, posebno među ljubiteljima progresivnog roka, mada je znalo biti probuđeno zanimanje i malo šireg kruga slušalaca izdanjima kakva je bila CD kompilacija “Prvo svetlo neobičnog života” (Komuna 1996), posebno vredna zbog do tada neobjavljene pesme “Prvo svetlo u kući broj 4”. Na CD-u su se pojavili i sjajni prvi album “Korni grupa” (PGP RTB 1972, Raglas/PGP RTS 1997) i skoro podjednako upečatljivi italijanski “Not an Ordinary Life” (Ricordi 1974, Vynil Magic 1991). Posle CD “Kolekcije singlova” (Taped Pictures/PGP RTS 2001), PGP RTS je objavio trostruku CD kompilaciju “Ne tako običan život… i posle 30 godina” (2008), a Croatia Records “Ultimate Collection” (2009).

 

Galija se svirkom na splavu priprema za Beograd i Niš!

Legendarna rok grupa Galija iskoristila je Miholjsko leto da održi probe na splavu na reci Savi, pred koncerte 9. novembra u beogradskom Sava centru i 16. novembra u hali Čair u Nišu. 

Neformalni snimak sa beogradske Ade Ciganlije svedoči sa koliko uživanja i posvećenosti pesmu “Ja nisam odavde” sviraju na probi frontmen Nenad Milosavljević, Predrag Milosavljević ( vokal), Boban Pavlović (bubanj), Dragutin Jakovljević (akustična gitara i ebow), Slaviša Pavlović ( bas) i Goran Antović (klavijature).
 “Izuzetno lepo vreme nam je pružilo priliku da probe radimo u fantastičnom ambijentu na Adi, gde smo mogli da se daleko od gradske vreve dodatno opustimo i uživamo u druženju u mirnoći reke”, objašnjava Neša Galija. 
Galija na koncertima u Beogradu i Nišu promoviše novi album “U raju iznad oblaka”, sa kog su se kao spotovi pojavile naslovna pesma “U raju iznad oblaka” i nedavno “Nešto me goni”.
 
“Pola života sam proveo u Nišu, pola u Beogradu. To su mi dva najvažnija grada, i logično je što ćemo u njima premijerno izvesti uživo nekoliko pesama sa albuma ‘U raju iznad oblaka’. Biće naravno mnogo velikih hitova Galije, a sviraćemo i neke pesme koje dugo nismo svirali. Nama su bitne i zaslužuju da ih na ovim koncertima obučemo u neko novo odelo”, najavljuje Neša.
 
Galija koja je na prostoru bivše Jugoslavije ostavila neizbrisiv trag sa klasicima kakvi su “Još uvek sanjam”, “Gospi”, “Burna pijana noć”, “Stare trube”, “Digni ruku” ili “Dodirni me”, izuzetnu 40 godina dugu diskografsku karijeru nastavila je ovog proleća CD-om “U raju iznad oblaka” (PGP RTS), albumom jakog umetničkog senzibiliteta koji kroz savremenu produkciju vraća grupu njenom starom progresivnom zvuku.
 
 

https://www.facebook.com/events/696130454081808/ 

Naslovni foto Ivan Grlić

Moćni Uriah Heep 5. februara u Sava centru!

Legendarni britanski hard rok bend Uriah Heep održaće koncert 5. februara (20:30)  2019. godine u beogradskom Sava centru, u okviru evropske turneje povodom novog albuma “Living The Dream”.
 
“Uzbuđeni smo što dolazimo da vam priredimo svirku sa puno strasti.  Ne brinite, pored novih stvari (sa ‘Living The Dream’) sviraćemo stare klasike kao što su ‘Gipsy’, ‘Easy Livin”, ‘July Morning’, ‘Lady In Black’…  Biće dosta stvari, sjajna set lista sa presekom naše karijere od prvog do poslednjeg albuma. Vidimo se!”, poručuje suosnivač benda, gitarista Mik Boks (Mick Box).
 
Osnovani 1970. u Londonu, Uriah Heep su iste godine postavili jedan od kamena međaša hard roka sa debi albumom “Very ‘eavy… Very ‘umble”, a uz generacijske ispisnike Led Zeppelin, Black Sabbath i Deep Purple, doprineli su kasnijem uspostavljanju jedinstvenog britanskog oblika hevi metala. U prvoj fazi rada, koju su pored Box-a obeležili i harizmatični pevač David Byron (1947-1985) i klavijaturista i autor Ken Hensley, Heep su objavili svoje klasične albume “Demons and Wizzards” (1972), “The Magician’s Birthday” (1972), “Sweet Freedom” (1973)…
 
Nakon brojnih personalnih promena, u bend od sredine osamdesetih dolaze klavijaturista Phil Lanzon i pevač Bernie Shaw, uz koje se postepeno Uriah Heep pretvara u moćnu rokenrol mašinu koja neprekidno krstari svetom, uspevajući da odsvira i do 125 nastupa godišnje, pred oko 500.000 posetilaca. Uz to, Uriah Heep su tokom 50 godina turneje prodali preko 40 milion primeraka albuma širom sveta. 
 
I u 21. veku moćni Uriah Heep nastavlja da pokazuje svoju kreativnu snagu nizom uzbudjivih albuma: “Wake the Sleeper” (2008), “Into the Wild” (2011), “Outsider” (2014), zaključno sa novim “Living The Dream”, sa kog su izdvojeni odlično primljeni singlovi “Take Away My Soul” i “Grazed By Heaven”.
 
“Naš 25. album donosi novu snagu i nove melodije našim živim nastupima. Siguran sam da će se fanovima svideti sirova snaga i tradicionalna muzička obeležja Uriah Heep-a koji su učinila da bend traje ovoliko dugo”, kaže Bernie Shaw, a Mick Box dodaje: “Novi album kida. Mi i dalje sanjamo svoj san…Rokenrol cirkus zvan Uriah Heep i dalje se kotrlja, i nadam se da će još dugo…”
 
Ulaznica za beogradski koncert Uriah Heep košta 1.600. 1.900, 2.300, 2.800 i 3.200 dinara od 16. oktobra na blagajni Sava centra, odnosno preko mreže Eventim. 

Pogledajte dokumentarac o počecima benda E-Play

Alternativni bend E-Play objavio je kratki dokumentarni film o svojim počecima, uoči koncerta 24. novembra (21:00) u Domu omladine Beograda gde proslavlja 20 godina postojanja i promoviše aktuelni album “Sloboda”.
“Film ‘E-Play – Video dnevnik’ je priča o jednom mladom srpskom bendu koji sprema drugi album i duboko veruje da će osvojiti svet”, kaže basistkinja Maja Cvetković. 
Polučasovni dokumentarac reditelja Milana Kilibarde bio je snimljen povodom izlaska drugog albuma “Crime” (2005), a govori o razvoju benda od osnivanja 1998. godine i objave debija “E-Play” (2000). U filmu se pored Cvetković pojavljuju i govore nekadašnji članovi Biljana Todorovski (gitara), Marko Milivojević (groovebox) i Damjan Dašić (bubanj). “Video dnevnik” bio je prikazan samo na Radio-televiziji Srbije 2005. godine, kao i na televiziji Metropolis, a nedavno je ponovo pronađen u Kilibardinoj arhivi i sada je prvi put dostupan na Youtube-u. 

“Nedavno sam ponovo pogledala film i videla sam mlade i srećne ljude koji veruju da će se stvari u Srbiji promeniti i da će moći da žive od svog rada. Super je što u meni i danas postoji energija koja me je tada pokretala, ali sada na sve gledam mnogo realnije. Shvatam da je proletelo 20 godina u jednom dahu i da mi se tada činilo da će za 20 godina sve biti potpuno drugačije. Stvari u Srbiji se ne menjaju baš tako brzo, ali mi je super da gledam mladu i srećnu Maju koja duboko veruje u svoj rad i koja ni ne sluti sta je sve čeka u budućnosti, tj. danas”, ističe Cvetković.
Članovi E-Play-a bi voleli da reditelj Kilibarda uradi i nastavak filma, koji bi pokrio rad benda od 2005. godine do danas. E-Play je u tom razdoblju prošao kroz nekoliko promena u postavi i objavio je albume “Drago mi je da smo se upoznali” (2009), “Obični ljudi” (2013) i “Sloboda” (2018, izdavač Long Play). 
“Mislim da bi drugi deo bio još zanimljiviji, pogotovo period u poslednjih nekoliko godina”, smatra Cvetković.

Galija sa novim spotom stigla do Los Anđelesa!

Legendarna grupa Galija sa novog albuma “U raju iznad oblaka”, kog će koncertno promovisati 9. novembra u beogradskom Sava centru i 16. novembra hali Čair u Nišu, objavila je danas novi spot “Nešto me goni”, snimljen u Los Anđelesu! 

Nakon vizuelno raskošnog spota “U raju iznad oblaka” sa Islanda, Galija nastavlja odličnu saradnju sa autorom Dragoslavom Ulićem-Dagom koji je sada snimio “Nešto me goni” na upečatljivim losanđeleskim lokacijama Downtown, Santa Monica i Malibu. Spot je ulepšala Vera Mešterović, model i prva Miss Makedonije za Miss sveta 1996. godine.
“Dag živi u Los Anđelesu i bilo je prirodno da iskoristimo njegov boravak tamo da dobijemo još jedan vizuelno vrhunski spot. Čini mi se da je spot dobrodošao u današnjoj najezdi primitivizma, kada se žensko telo prečesto prikazuje eksplicitno, prosto i banalno. A zahvaljujući Veri i Dagu mi ga pokazujemo kao nešto najlepše, nešto prirodno i zaista veličanstveno”, objašnjava frontmen Galije Nenad Milosavljević.
Galija će na koncertima 9. novembra u Beogradu i 16. novembra u Nišu premijerno izvesti uživo nekoliko pesama sa albuma “U raju iznad oblaka” (PGP RTS, 2018), uz naravno mnogo velikih hitova, a bend će se vratiti nekim pesma koje dugo nije svirao. “Nama su bitne i zaslužuju da ih na ovim koncertima obučemo u neko novo odelo”, kaže Neša Galija.

Rundek u novoj muzičkoj pustolovini sa Andrejom i Ftičekima

Pevačica Andreja Kurelec Košavić, Darko Rundek i Ekipa “Ftičeki” objavili su prvi singl i spot “Dolinom se šetala” sa predstojećeg zajedničkog albuma “Mura Mura”, kog će na CD-u početkom iduće godine objaviti u Srbiji promoterska kuća Long Play, a u Hrvatskoj Menart.

“Mura Mura’ je ispala opasno dobro, a mi jedva čekamo svoju muziku i koncertno podijeliti s vama”, poručuju Andreja, Rundek i Ekipa “Ftičeki”.

Rundek je muzički producent projekta “Mura Mura”, kog je inicirala njegova supruga, pozorišna rediteljka Sanda Hržić. Na protekloj Rundekovoj turneji “Apocalypso NOW”, koju je režirala Hržić, novookupljena prateća grupa Ekipa pokazala je izuzetnu kreativnost, svežu energiju i zajedništvo. Sanda je, kao veliki Andrejin poštovalac, osetila da bi zagrebačka pevačica, trubačica i performerka sa Darkom i Ekipom mogla konačno ostvariti san da otpeva i snimi 12 najdražih međimurskih pesmama.

“Spontano muziciranje, šuma i međimurski bluz”, opisuje Kurelec Košavić početak priče sa Ftičekima krajem leta prošle godine u jednom planinarskom domu na planini Medvednici iznad Zagreba. Potom su Andreja, Rundek i Ekipa u februaru ušli u studio na dva dana.

“Bez velikog razmišljanja, ali s pažljivim slušanjem, sasvim spontano, ali s jasnim smjerom i mjerom stvorili smo album zvan ‘Mura Mura’. Meni je od uvijek bila želja pjevati i interpretirati međimurske pjesme. U njima se najbolje nalazim i snalazim. Bluz je bluz, živimo ga!”, kaže Andreja.

Darko je preuzeo obavezu da orijentiše rad u studiju, sluša i predloži ‘ključeve’ za pristup pojedinim pesmama.

“Za dio pjesama smo pripremili osnove aranžmana, za druge je muzika nastala u studiju. Većinu njih smo snimili iz prvog pokušaja. Ponosan sam i sretan što je ‘sila bila s nama’ i što smo uspjeli snimiti magiju glazbe u nastajanju, što je dragocjeno i rijetko. Sigurno nam je u tome pomogao i duboki prastari izvor iz kojega su te pjesme proizašle”, objašnjava Rundek.

Spot za pesmu “Dolinom se šetala” sniman je na reci Kupi, ostrvu Zlarinu, kao i prilikom tonske probe u dvoru i koncerta na trgu Ispod Leroja. U tih tri dana, redatelj Aron Kovačić uhvatio je sve momente spontanosti, osećaja i neverovatne energije koju nosi Ekipa “Ftičeki”.

Članovi benda su: Andreja Kurelec Košavić (vokal), Darko Rundek (gitara/bas), Igor Pavlica (truba), Silvio Bočić (bubnjevi/gitara), Ana Kovačić (saksofon), Roko Crnić (kontrabas), Miro Manojlović (vibrafon/udaraljke), uz Natašu Radušić (mandolina) i Marka Firsta (violina) iz grupe Cinkuši.

Naslovni foto Saša Jungić

Peter Murphy umesto rasprodatog DOB-a ide u Hangar – još ulaznica u prodaji!!!

Legendarni muzičar Peter Murphy održaće beogradski koncert 9. novembra (21:00) u prostoru Hangara (Žorža Klemansoa 39, Luka Beograd), umesto prvobitno planirane dvorane “Amerikana” Doma omladine Beograda.

Murphy dolazi u Beograd u okviru turneje “40 Years of Bauhaus Ruby Celebration Feat. David J”, a sve ulaznice za planirani koncert u DOB-u rasprodate su pre nekoliko dana, odnosno dva i po meseca unapred.

Usled velikog pritiska brojnih fanova i uopšte zbog izuzetnog interesovanja publike (u Beogradu će biti jedini koncert Petera Murphy-ja u regionu i očekujemo dolazak velikog broja posetilaca iz susednih zemalja), a imajući u vidu zauzetost drugih koncertnih prostora u gradu, organizator je bio primoran da prebaci koncert u veći prostor Hangara.

Sve ulaznice prvobitno kupljene za koncert u DOB-u važe i za koncert u Hangaru, odnosno nije ih potrebno menjati.

IZUZETNO VAŽNO! Dodatni kontigent ulaznica za beogradski koncert Peter Murphy-ija u Hangaru po ceni od 2.400 dinara od 2. oktobra je prodaji preko mreže Eventim. Molimo sve zainteresovane da požure sa kupovinom ulaznice, kojih nema mnogo i njihov broj je ovaj put konačan, a ponovo se očekuje rasprodat koncert.

Nekadašnjem frontmenu Bauhausa Peteru Murphy-iju na turneji kojom proslavlja 40 godina kultnog benda pridružiće se kao gost njegov suosnivač, basista David J. Na koncertima će Murphy i David J izvoditi u celosti uticajni debi album benda “In The Flat Field” (1980), uz dodatak drugih Bauhaus klasika.

Osnovani u Engleskoj 1978. godine, pioniri post-panka Bauhaus isklesali su svoj jedinstveni muzički kutak kombinujući minimalizam, art rok i mračni glam rok, uz veliku dozu sopstvenog eskperimentalizma, originalnosti i duha.

Murphy, David J, gitarista Daniel Ash i bubnjar Kevin Haskins probiili su se hitom “Bela Lugosi’s Dead” 1979. godine, usledio je debi “In The Flat Field” (1980), a zatim albumi “Mask” (1981), “The Sky’s Gone Out” (1982) i “Burning From The Inside” (1983). Bauhaus se raspao početkom osamdesetih, da bi se povremeno kratko okupljao (peti album “Go Away White” objavljen je 2008. godine), ali je njihovo delo ostalo izuzetno uticajano, nastavljajući da odzvanja decenijama kasnije.

Čovek bez sluha je preseksi za Fejsbuk?

Pank rok bend Čovek bez sluha objavio je nedavno spot “Ti samo misliš da me znaš” koji ne može biti bustovan, jer Fejsbuk “ne dozvoljava oglase koji izgledaju seksualno sugestivno”!
Sa predstojećeg albuma radnog naziva “Stanimo u gard”, kog će ČBS koncertno promovisati 14. decembra u Domu omladine Beograda, pesma “Ti samo misliš da me znaš” dobila je izazovan spot u kome se, bez prizora golotinje, pojavljuju dve devojke od kojih je jedna plesačica na šipki. 
Međutim, prilikom pokušaja da se jutjub “Ti samo misliš da me znaš” bustuje na zvaničnoj strani benda www.facebook.com/covekbezsluha/, stiglo je obaveštenje: “Ne dozvoljavamo oglase sa sadržajem koji pokazuje seksualno sugestivno pozicioniranje ili dosta kože (čak i ako je to u umetničke ili obrazovne svrhe), zbog njihove izuzetno osetljive prirode”.
Fejsbuk je Čoveku bez sluha predložio korišćenje “sadržine koja se na neseksualan način fokusira na vaš proizvod ili uslugu”!
“Smatrali smo da imamo dobar spot i hteli smo da uplatimo bust, kao što svi, bogu fala rade. Nek se vrti, nek gleda narod, nek se vidi da bend vredno radi. Fejsbuk nas je ladno odbio jer namećemo seksualni sadržaj. Evo, ne znam..”, kaže frontmen Miki Radojević.
Reditelj Tin Jerger i snimatelj Krešimir Kiš, uz pomoć upečatljivih i provokativnih pojava Zorane Farkaš i Lovorke Trdin, napravili su spot za “Ti samo misliš da me znaš”, koji je “inspiriran pokradenim, uništenim i na kraju propalim tvornicama u bivšoj Jugoslaviji”. 

E-Play slavi 20 godina koncertom u Domu omladine

Alternativni bend E-Play promovisaće novi album “Sloboda” i istovremeno proslaviće dve decenije postojanja koncertom 24. novembra (21:00) u dvorani “Amerikana” Doma omladine Beograda.

“Koncert će biti osvrt na našu karijeru, gde ćemo svirati pesme iz svih razdoblja, ali će ujedno biti i promocija ‘Slobode’. Voleli bismo da se publika opusti i da zajedno sa nama provede jedno divno veče. Daćemo sve od sebe da prenesemo uživo ono što smo radili svih ovih 20 godina. Voleli bismo da pamtimo dugo ovaj koncert, jer predstavlja krunu naše dosadašnje karijere”, kaže basistkinja i pevačica Maja Cvetković.

Beogradski E-play, osnovan 1998. godine, veoma brzo je zauzeo značajno mesto na srpskoj rok sceni jedinstvenim zvukom koji karakterišu distorzirani bas, drum & bass ritmovi i nežne-atmosferične gitare. Tokom 20 godina postojanja bend nikada nije trčao za nametnutim ukusima gomile, što se sjajno može čuti na albumima “E-Play” ‎(2000), “Crime” ‎(2005), “Drago mi je da smo se upoznali” (2009), “Obični ljudi” (2013) i konačno “Sloboda” (2018, izdavač Long Play).

“Bilo je mnogo lepih trenutaka, i naravno dosta stresa, nervoze, borbe i mnogo ulaganja, ali kada pogledam u naš retrovizor ono što vidim iza ovog benda je pre svega uživanje u svom radu. Često nam ljudi pišu da im je neka pesma promenila život ili pomogla u nekim teškim trenucima. Nama su takve stvari od neprocenjljivog značaja. Pre neki dan sam dobila snimak na kome se dvoje ljudi venčavaju uz našu pesmu i to je za nas nešto posebno. Super je kada se ljudi nađu i prepoznaju u našem radu. Nama je to dovoljno. Zbog toga to i radimo”, ističe Cvetković.

Nakon spotova “Srešćemo se neki drugi put”, “Da budemo samo dobro” i “Šamarčina”, E-Play je kao četvrti singl sa albuma “Sloboda” odabrao pesmu “Pristanište”, za koju je gitarista Nemanja Velimirović montirao video retrospektivu benda od osnivanja do danas.

“Od vremena kada je bend oformljen pa do danas dosta toga se promenilo, čak je i potpuno druga tehnologija ali je ostala ista želja za stvaranjem i uživanjem u muzici i svom radu. Tako da bih ja lično, kao osnivač benda, da imam drugu životnu šansu opet sve potpuno isto uradila!”, ističe Cvetković.

Ulaznica za beogradski koncert E-Play-a 24. novembra košta 800 dinara preko na blagajni DOB, odnosno mreže Eventim. Od 19. novembra ulaznica je 1.000 dinara.

https://www.facebook.com/events/2179277479027533/

Čovek bez sluha izazovnim spotom najavio koncert u Beogradu

Pank rok bend Čovek bez sluha (ČBS) objavio je danas izazovni spot za pesmu “Ti samo misliš da me znaš”, sa novog albuma kog će koncertno promovisati 14. decembra (21:00) u dvorani “Amerikana” Doma omladine Beograda. Album, čiji je radni naziv “Stanimo u gard”, ove jeseni će na CD-u i digitalnim platformama objaviti promoterska kuća Long Play. 
“Pored toga što će ovo biti koncertna promocija albuma, naoružani novim pesmama sada smo u mogućnosti da sastavimo repertoar koji će biti poznat i dopadljiv apsolutno svakom posetiocu. Iako nije bilo u planu, čini se da ćemo imati i goste na bini, ovoga puta bez posebne najave, ali sa napomenom da se radi o jako poznatim imenima sa scene”, najavljuje gitarista i pevač Miki Radojević.
Nakon nedavnog odlično primljenog singla “I posle svega”, ČBS su odlučili da kao drugi najavni spot sa novog albuma objave “Ti samo misliš da me znaš”, reditelja Tina Jergera i snimatelja Krešimira Kiša. Uz pomoć upečatljivih i provokativnih pojava Zorane Farkaš i Lovorke Trdin, autorska ekipa iz Hrvatske napravila je za “šumadijske Ramonse” spot koji je “inspiriran pokradenim, uništenim i na kraju propalim tvornicama u bivšoj Jugoslaviji”.
“Pole dance cura (plesačica na šipki) simbolizira nevinog i bespomoćnog čovjeka radničke klase, dok cura koja promatra je ‘muška svinja’ odnosno korumpirana politika koje je sve to uništila…”, objašnjava Jerger.

Ulaznica za beogradski koncert ČBS-a od 11. septembra košta 600 dinara na blagajni DOB-a, odnosno preko mreže Eventim. Od 10. oktobra ulaznica će biti 800 dinara, a na dan koncerta 1.000 dinara.
https://www.facebook.com/events/324415108122897/
Beogradska publika moći će na koncertu da vidi i čuje i novog gitaristu ČBS Savu Mirovića, koji se sjajno uklopio u postavu (u kojoj su i basista Mikica Zdravković i bubnjar Vladimir Lazarević), i kako ističe Radojević, “svojim kvalitetom ju je čak i pojačao”.