Idi na sadržaj

Ćovek bez sluha poručuje: Sad je kraj!

Pank rok bend Čovek bez sluha (ČBS) objavio je četvrti singl i spot “Sad je kraj” sa aktuelnog albuma “Stanimo u gard”.

“Sad je kraj je prikladna pesma za kraj bilo čega… Pisana retroaktivno, naopako, od refrena ka strofi. Momenat kad rasčistiš da je sad ‘kraj’, a onda odlučiš da vratiš film kako je do toga sistematski došlo i podeliš priču sa prijateljima. Smatrali smo da je pesma odličan radijski i TV singl čemu je puno doprineo njen producent Voja Aralica.”, kaže frontmen Miki Radojević.

ČBS su sa novog albuma prvi spot “I posle svega” snimili u matičnom Kragujevcu, ali su potom “Ti samo misliš da me znaš” i “Stanimo u gard” realizovali u Hrvatskoj, da bi specijalno za rad na “Sad je kraj” otišli u Makedoniju, u Ohrid.

“Ne da bi slikali jahte i palme, već zbog saradnje sa ZEBRA produkcijom koja u celosti potpisuje spot i koja je, po mom mišljenju, ubola centar i napravila jednostavan ali jako dopadljiv vizuelni oblik pesme. Ponovo smo snimali u rustičnom okruženju napuštene fabrike, samo ovoga puta u kombinaciji zapaljenog petroleja i letnje noći. Uz tehničku podršku naših makedonskih kolega, benda The Backdoor i zvezde spota Nikole Jordanoskog u ulozi fire-dancera sa sobom iz Makedonije nosimo jedno sjajno iskustvo”, kaže Radojević.

Čovek bez sluha objavio je jesenas album “Stanimo u gard” (na CD-u i digitalnim platformama za promotersku kuću Long Play) koji, ističe Radojević, “donosi devet novih priča, devet novih pesama koje bi trebalo da potvrde da u rok muzici nema foliranja, ali i da muzika kao umetnost nije stajaća voda, već reka koja mora da teče i talasa da ne bi presušila”. Pored gitariste i pevača Radojevića, ČBS čine bubnjar Vladimir Lazarević-Lune, basista Miodrag Zdravković-Mikica i gitarista Sava Mirović.

U nastavku turneje ČBS promovišu “Stanimo u gard” nastupima 15. februara (21:00) u klubu Fest u Zemunu, kao i 16. februara u “Pozitivu” u Staroj Pazovi.

 

Kolja spotom odaje počast Nebojši Glogovcu

U znak sećanja na svog velikog prijatelja i glumca Nebojšu Glogovca (1969-2018) muzičar Nikola Pejaković-Kolja objavio je danas spot za pesmu “Previše”.

Kolja je pesmu “Previše” napisao i snimio za album “Grobovlasnici” (2013). Spot u kome se pojavljuje Nebojša Glogovac snimljen je, u režiji Petra Pašića, na proleće 2017. godine u starom, legendarnom hotelu “Bristol” u Beogradu. Sticajem okolnosti spot “Previše” je ostao do danas neobjavljen…

“Glogi nije voleo patetiku, ali je bio čovek emocije i oprostiće nam ako kažemo da ga volimo i da smo uživali onaj dan kada nas je posetio, ošamutio energijom i ljubavlju, i otišao. U sećanje na taj dan i snimanje spota, odlučili smo da danas pustimo spot za pesmu Previše, i ponovo vidimo malo njegovog osmeha”, Kolja & Longplay.

Naslovna fotografija Marijana Janković

Ivana Popović objavila album Bushes and Bombshelters

Srpsko-kandadska violinistkinja i kompozitorka Ivana Popović objavila je početkom februara 2019. godine album “Bushes and Bombshelters”, na digitalnim platformama i CD-u, za promotersku kuću Long Play. Album je najavio singl i spot “Gypsy Me”.

Albumom “Bushes And Bombshelters”, koji u tri pesme i sedam instrumentala spaja klasičnu sa romskom muzikom i džezom, Popović zaokružuje svoj petogodišnji muzički opus, a album je posvećen sponi koju oseća prema dve zemlje – domovini Srbiji, i Kanadi, njenoj usvojenoj zemlji.

“U pitanju su intimne ljudske priče o zemljama, domovinama, raskršćima, prijateljstvima i ljubavima. Aludiram na zvuke i slike detinjstva u Srbiji – drvo lipe u bakinom dvorištu, trg provincijskog grada, ciganske muzičare na ulicama. Bombshelters u naslovu albuma asociraju na prenamenjena socrealistička atomska skloništa, pretvarana u underground klubove, svirke i radionice koje se pamte. Bushes su referenca na prirodu kanadske provincije Ontario, koja inspiriše umetničku introspekciju i kreacije. Album ‘Bushes and Bombshelters’ je kolekcija impresija i sećanja iz obe zemlje”, objašnjava Ivana.

Muzika Ivane Popović je posvećena intimnim portretima iz života, stvarnog i zamišljenog, i lako dopire do naudaljenijeg kutka u nama. Inspirisana je fludinom prirodom memorije, nostalgije, spone među ljudima, raskršćima i životnim značenjima. Sve Ivanine kompozicije zapravo pričaju priču; svaka je zasnovana na konkretnom događaju, impresiji ili emociji. Kao kompozitor i izvođač, Ivana ostvaruje sponu sa slušaocem kroz sonične putokaze.

Sve pesme i priče napisala je Ivana Popović, osim “Gypsy Me” u kojoj je koautor Perry Maher. Album je snimio, miksovao i producirao John MacLean. Snimano u CBC Studio 211 i World Records Toronto, Kanada.

Na albumu su svirali: Ivana Popović (violina i glas), Perry Maher (klavir), Don Laws (trombon), Max Senitt (perkusije), Saman Shahi (klavir), Jesse Dietsch (double bass), Nikray Kowsar (viola), Jamie Thompson (flauta), Stuart Mutch (violončelo) i John MacLean (prateći glas).
Omot Bokka Boom

Album možete kupiti sa:

https://orcd.co/y1ormq0

Lenny Stout ( Cashbox Magazine Canada):
“ An album with a visceral eloquence”.

Sharna Searle ( The WholeNote Magazine):
“ Bushes and Bombshelters paints a poignant musical portrait… brilliantly depicted by Ivana Popovic.”

Ivana o pesmama na albumu “Bushes and Bombshelters”

Bushes and Bombshelters opisuje doživljaje grupe ljudi koji se odlučuju da napuste svoj dom u potraži za boljim životom. Početak kompozicije opisuje noć pred put – uzbuđenje i radost su pomešani sa lamentima, a suze teku u istoj meri kao i emocije i količine pića. Posle noćnih razgovora, grupa tovari sve što ima u karavan i avantura počinje. Ta avantura je nepredvidljiva i uzbudljiva – neko se izgubi uz put, neko odluči da se vrati, drugi se raduju i gledaju samo napred, a svi žele da stignu što pre. Poslednji segment kompozicije opisuje radost i slavlje po dolasku u novi dom.

Sketches from Serbia je omaž mom rodnom gradu Kraljevu, njegovim ulicama, mirisima, zvucima i ljudima.

This Moment opisuje trenutak koji su mnogi iskusili, trenutak kada shvatiš da je nešto završeno i da mora ostati iza tebe.

Linden Tree je priča o lipi koja je rasla ispred zgrade moje bake, ujedno i omaž mojoj baki.

Donald in the Woods opisuje imaginarni svet između života i smrti. Simbolično, takođe opisuje period prilagođavanja novoj zemlji i novom načinu života.

45th Parallel je priča o magičnom mestu na Inland Trail u šumama kanadskog poluostrva Brus. Delom uspavanka, delom oda prirodi. Na ovom divnom mestu sve je moguće ako znaš da komuniciraš sa prirodom i posmatraš je kao deo sebe.

Blue opisuje osećaj kada ne pripadaš nigde. Čezneš za domovinom ali nisi više deo nje. Voliš svoj novi dom, ali se razlikuješ. Ne postoji zlatna sredina i jedini način da se izboriš sa svojim osećanjima jeste da ih prihvatiš i voliš.

Gypsy Me govori o ljubavi koja je magična, zanosna, inspirativna, maštovita.

Going Home se bavi temom doma. Da li je moguće voleti i pripadati dvema zemljama? Da li je nostalgija koju osećamo bazirana na izgubljenom osećaju identiteta ili izgubljenom osećaju zemlje? Šta znači pronaći svoj dom?

Memory istražuje prirodu memorije i njenu nestabilnost, pogotovo u kontekstu promena, bez obzira da li su željene ili nametnute.

O Ivani

Ivana Popović je kompozitorka, violinistkinja i pozorišna glumica koja živi u Torontu. Njena kamerna muzika je izvođena u Kanadi, Americi i Evropi. Takođe je komponovala za nekoliko pozorišnih predstava u Torontu. Ivana je umetnički direktor organizacije Art Strollers, koja organizuje koncerte kamerne muzike za roditelje sa malom decom i trenutno radi na operi za decu. U prošloj sezoni je glumila u Grab ‘Em by the Pussy and The Rage Against Inferno (Jerusalem), pozorišnim predstavama avangardne trupe Theatre ARTaud. Ivana piše za muzički magazin TheWholeNote u Torontu a slobodno vreme posvecuje pisanju kratkih priča u žanru naučne fantastike.

www.ivanapopovic.com

strana 24 of 599« Prva...369...232425...273033...Poslednja »