Idi na sadržaj

Čovek bez sluha je preseksi za Fejsbuk?

Pank rok bend Čovek bez sluha objavio je nedavno spot “Ti samo misliš da me znaš” koji ne može biti bustovan, jer Fejsbuk “ne dozvoljava oglase koji izgledaju seksualno sugestivno”!
Sa predstojećeg albuma radnog naziva “Stanimo u gard”, kog će ČBS koncertno promovisati 14. decembra u Domu omladine Beograda, pesma “Ti samo misliš da me znaš” dobila je izazovan spot u kome se, bez prizora golotinje, pojavljuju dve devojke od kojih je jedna plesačica na šipki. 
Međutim, prilikom pokušaja da se jutjub “Ti samo misliš da me znaš” bustuje na zvaničnoj strani benda www.facebook.com/covekbezsluha/, stiglo je obaveštenje: “Ne dozvoljavamo oglase sa sadržajem koji pokazuje seksualno sugestivno pozicioniranje ili dosta kože (čak i ako je to u umetničke ili obrazovne svrhe), zbog njihove izuzetno osetljive prirode”.
Fejsbuk je Čoveku bez sluha predložio korišćenje “sadržine koja se na neseksualan način fokusira na vaš proizvod ili uslugu”!
“Smatrali smo da imamo dobar spot i hteli smo da uplatimo bust, kao što svi, bogu fala rade. Nek se vrti, nek gleda narod, nek se vidi da bend vredno radi. Fejsbuk nas je ladno odbio jer namećemo seksualni sadržaj. Evo, ne znam..”, kaže frontmen Miki Radojević.
Reditelj Tin Jerger i snimatelj Krešimir Kiš, uz pomoć upečatljivih i provokativnih pojava Zorane Farkaš i Lovorke Trdin, napravili su spot za “Ti samo misliš da me znaš”, koji je “inspiriran pokradenim, uništenim i na kraju propalim tvornicama u bivšoj Jugoslaviji”.